خرید دستگاه ۴ توزین دست دوم توسط شرکت رودیاکو کرج

خرید دستگاه ۴ توزین دست دوم کرج

خرید دستگاه ۴ توزین دست دوم توسط شرکت رودیاکو کرج هم حضوری قابل انجام است و هم اینترنتی. پس از آشنا شدن با دستگاه می توانید با مسئول فروش شرکت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

دستگاه ۴ توزین چیست؟

این مدل دستگاه بسته بندی چهار جایگاه برای اندازه گیری وزن محصولات دارد که در هر بار یکی از آن ها باز می شود و محتویاتش را وارد پاکت بسته بندی می کند. این دستگاه چهار برابر یک دستگاه عادی کار می کند و سرعت فوق العاده ای دارد.

بنابراین این دستگاه می تواند کار بسته بندی که آخرین مرحله ی تولید محصول هست را با سرعت پیش ببرد. یکی از دستگاه هایی که از سمت شرکت ها و کارخانجات بزرگ زیاد سفارش دارد همین نوع است.

دستگاه چهار توزین دقت بالایی در اندازه گیری وزن محصول دارد و درصد خطا را به حداقل مقدار می رساند.

کاربرد دستگاه ۴ توزین محدود به نوع خاصی نمی شود و هر محصولی را می توان بسته بندی و وزن کشی کرد. برای توزین مواد گرانولی، حبوبات، آجیل، چای، تخمه، آدامس، بیسکویت، ذرت، چیپس، پفک و پاپ کرن استفاده می شود.

دستگاه ۴ توزین دست دوم خرید

آیا خرید دستگاه ۴ توزین دست دوم کار به صرفه ای است؟

هزینه ی خرید دستگاه ۴ توزین دست دوم نسبت به نو آن کمتر در می آید بنابراین افرادی که به تازگی شروع به کار عرضه ی محصولات به بازار کرده اند می توانند با سرمایه ی کمتر به سود زیادی برسند.

البته عواملی در این انتخاب نقش دارند، مثل مدت کارکرد دستگاه، امکاناتی که دارد، اینکه اورهال شده یا خیر، سالم بودن.

با توجه به تغییرات غیر قابل پیش بینی دلار قیمت دستگاه ۴ توزین نو پنجاه درصد افزایش یافته است. بنابراین دستگاه ۴ توزین دست دوم گزینه ی مناسبتری نسبت به نو آن است. اما باید به مواردی که نام برده شد دقت کرد.

دستگاه ۴ توزین دست دوم خرید