دستگاه بسته بندی حبوبات ارزان با انواع مختلف موجود در بازار، برای مشتریان ساخته می شود تا مناسب ترین قیمت فروش را با توجه به آپشن های دستگاه مشاهده کنند و سپس تصمیم به خرید بگیرند.

کلمه ارزان واژه ای است که می تواند در ذهن مشتریان مختلف معانی متفاوتی داشته باشد.

به همین منظور سعی کرده ایم در این مقاله به انواع دستگاه بسته بندی حبوبات بپردازیم، تا هر کدام را که به نظرتان، از منظر کیفیت مورد تایید است و قیمت ارزان تری دارد، اقدام به سفارش ساخت به شرکت سازنده رودیا بپردازید.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

  • دستگاه بسته بندی حبوبات دستی، پدالی و ریلی

امروزه رنج قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات های بالا از 50000 هزار تومان شروع می شود و تا 50000000 میلیون تومان به بالا می تواند باشد.
ارزان بودن نسبت به کارایی معنا پیدا می نماید. صرفا هر چیزی که ارزان باشد، نشان خوب یا بد بودن نیست.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

می توان این مدل دستگاه را ارزان ترین و ساده ترین دستگاه بسته بندی حبوبات نامید.
برای بسته بندی انواع پاکت نایلون به صورت پرس کاربرد دارد.
سرعت مشخصی ندارد و معمولا سازنده ها هیچ گارانتی نمی نمایند، چرا هک یک المنت دارد و در صورتی که بسوزد، دیگر قابل استفاده نیست.
توصیه می کنیم برای کار حرفه ای از این دستگاه ها تهیه ننمایید.
دستگاه پرس بسته بندی حبوبات ریلی و پدالی کمی بهتر است، ولی برای یک کار صنعتی کافی نمی باشند.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

اما از نظر کارایی واقعیت این است که مناسب ترین دستگاه ها برای اینکه بتوانید با یک سرعت حداقل و حداکثری کارتان را پیش ببرید به صورت زیر می باشد:

  • دستگاه بسته بندی حبوبات ارزان ریلی
  • تک توزین
  • دو توزین
  • چهار توزین
  • حجمی

مقایسه کارای و قیمت انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

مقایسه کارای و قیمت انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

محدوده قیمت دستگاه بسته بندی و انواع آن

دستگاه های بسته بندی دارای انواع بسیار مختلفی هستند که از لحاظ عملکرد با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل قیمت عرضه این دستگاه ها متفاوت می باشد.
همان طور که می دانید دستگاه های بسته بندی دارای انواع مختلفی مانند دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی می باشند که بر اساس نوع بسته بندی دارای مدل های زیادی می باشند.
قیمت دستگاه بسته بندی در انواع مختلف این دستگاه ها با یکدیگر فرق می کنند و براساس میزان کیفیت و نوع عملکردی که دارند قیمت گذاری متفاوتی بر روی آن ها انجام شده است.
به طور مثال دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک که دارای سرعت بسیار بالا تر و ظرفیت بیشتری نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک دارند دارای قیمت بیشتری می باشند.
قیمت دستگاه های بسته بندی در مدل های متنوعی که دارند را می توانید از طریق سایت اینترنتی پخش و فروش دستگاه های بسته بندی دریافت کنید.

دستگاه بسته بندی دستی مناسب چه شرایطی ست؟

دستگاه های صنعتی دارای اندازه های بزرگ می باشند که می توانند با استفاده از قدرت زیادی که دارند کارهای مختص به خود را در مدت زمان کوتاهی با کیفیت بسیار بالا انجام دهند.
یکی از دستگاه های مورد استفاده در کارخانه ها و کارگاه های کوچک استفاده از دستگاه های بسته بندی می باشد که دارای مدل های مکانیکی متنوع و مدل های دستی می باشد.
دستگاه بسته بندی دستی مناسب برای مکان های کوچک مانند مشاغل خانگی و یا کارگاه های تولیدی و بسته بندی کوچک می باشند که فضای کوچکی برای کاردارند و همین طور در این مشاغل نیاز به دستگاه های پر سرعت نباشد.
این دستگاه ها تا حدود متوسطی می تواند عمل بسته بندی را به خوبی  انجام دهد.
دستگاه های بسته بندی دستی نسبت به دستگاه های مکانیکی صنعتی دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشند و همین امر یکی از مزایای این دستگاه برای افرادی می باشد که نمی توانند برای خرید دستگاه بسته بندی هزینه زیادی صرف کنند.

کارایی و قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل

خشکبار جزء خوراکی های بسیار لذیذ و خوشمزه ای می باشد که دارای خواص بسیار زیادی می باشد.
خشکبار را به صورت فله ای و یا در بسته بندی های شیک می توانید تهیه کنید.
برای بسته بندی خشکبار از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که این دستگاه ها سرعت و دقت در بسته بندی را بالا می برد، این دستگاه های بسته بندی دارای مدل های مختلف می باشد.
برای بسته بندی خشکبار به عنوان یک شغل خانگی در منزل می توان از دستگاه های بسته بندی خانگی استفاده کنید.
این دستگاه ها دارای اندازه کوچکی می باشند و این ابعاد دستگاه باعث می شود تا به راحتی در محیط محدودی که خانه و یا آشپزخانه دارد جای شود.
کارایی دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل متوسط می باشد و برای تولیدات کم مناسب است.
قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل نسبت به دستگاه های صنعتی و بزرگ بسیار مناسب تر می باشند و قیمت مناسب این دستگاه باعث شده است به راحتی بتوان این دستگاه را خریداری کرد.