دستگاه بسته بندی حبوبات دستی منزل پرس نایلون پلاستیک

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی که ساده ترین مدل دوخت یا پرس نایلون پلاستیک می باشد، امروزه با توجه به گسترش مشاغل خانگی تقاضای زیادی پیدا کرده است. البته این دستگاه ها را می توانید در بسیاری از عطاری ها مشاهده نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات دستی بسته به هزینه تولید بستگی دارد.

 

البته امروزه تولید کنندگان و فروشندگان اگر کسی نقد بخواهد، همانجا قیمت می دهند و می فروشند و برای خرید های طولانی مدت انواع دستگاه بسته بندی حبوبات دیگر قیمت نمی دهند.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

اگر می خواهید کار خود را گسترش دهید، آینده ای که برای تان متصور می شویم را در ذهن تان داشته باشید تا در به سراغش بیایید:

  • دستگاه بسته بندی حبوبات دستی
  • پدالی
  • ریلی
  • توزین دار
  • حجمی

اگر می خواهید فعلا از منزل تان شروع کنید، هیچ اشکالی ندارد، اما وقتی کارتان گرفت قطعا به سمت دستگاه بسته بندی حجمی یا توزین دار نیز بروید تا سرعت و حجم کاری خود را افزایش دهید.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

 

مزیت دستگاه بسته بندی حجمی و توزین دار

در نوع دستی شما وظیفه وزن کشی و پرکن و حتی دوخت نایلون پلاستیک با شماست.
اما در مدل دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار و حجمی اگر تمام اتوماتیک باشند، تمامی این کار ها را به سرعت دستگاه انجام می دهد.
اگر نیمه اتوماتیک باشند، تنها وظیفه دوخت نایلون و نگهداشتن کیسه تقریبا با شماست.

مزیت دستگاه بسته بندی حجمی و توزین دار

 

ویژگی فنی دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

  • برق مصرفی: 220 ولت شهری
  • تعداد بسته در دقیقه: بسته به سرعت کاربر (5 الی 12 بسته)
  • طول: از 40 تا 150 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • ارتفاع: از 30 تا 80 سانتی متر
  • توانایی دوخت عرض بسته از 20 تا 100 سانتی متر

ویژگی فنی دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

 

دستگاه پرس بسته بندی حبوبات پدالی

این دستگاه کار با آن توسط پا انجام می گیرد و کابر می تواند راحتتر بدون نیروی دست، بسته بندی نماید.
نام دیگر این دستگاه دستگاه پرس پلاستیک حبوبات نیز می باشد.

  • تعداد بسته در دقیقه: بسته به سرعت کاربر
  • طول: از 50 الی 130 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • عرض بسته : از 10 تا 100 سانتی متر

دستگاه پرس بسته بندی حبوبات پدالی

 

دستگاه پرس نایلون حبوبات ریلی

در واقع این مدل را می توان مدل پیشرفته تر و به روز نامید.
توسط این مدل می توانید تاریخ زن و قیمت زن نیز اضافه نمایید.
قابلیت بسته بندی به عمودی و افقی دارد.
سرعت بسته بندی بالاتر است و تنها بسته باید بر روی ریل دستگاه قرار گیرد.

دستگاه پرس نایلون حبوبات ریلی

 

دستگاه دوخت نایلون بسته بندی مصارف صنعتی دارد؟

دستگاه دوخت نایلون بسته بندی انواع مختلفی از جمله دستگاه دوخت دستی، ریلی افقی، ریلی عمودی، پدالی و پرتابل دارد که هر کدام مصارف مختلف صنعتی و خانگی را دارند.
از دستگاه های دوخت نایلون برای بسته بندی انواع فیلم های سلفون، متالایز و فایل های آلومینیومی استفاده می شود و با توجه به ظرفیت و سرعت دوخت و نوع دوختی که دارند تهیه و استفاده می شوند.
از دستگاه دوخت پرتابل در مصارف صنعتی و برای دوخت کیسه های بزرگی که امکان بلند کردن و جابجایی آن ها بر روی دستگاه وجود ندارد استفاده می کنند و به راحتی با فشردن دسته آن درب کیسه های سنگین دوخت می خورد.
از دیگر دستگاه های دوخت که استفاده در مصارف صنعتی دارد می توان از دستگاه دوخت ریلی نام برد که در دو نوع دوخت افقی و عمودی قادر می باشد انواع بسته بندی  و پرس را با سرعت بسیار بالا انجام دهد.

دستگاه دوخت نایلون بسته بندی مصارف صنعتی دارد؟

طول عمر دستگاه دوخت پلاستیک دستی بسته بندی

دستگاه دوخت پلاستیک دستی بسته بندی در انواع مختلفی تولید می گردد، که سایز های آن ها با هم متفاوت می باشد و اندازه دوخت آن ها  از 20 سانتیمتری تا 100 سانتیمتری می باشد.
عرض دوخت این دستگاه ها نیز بسته به مدل دستگاه متغیر می باشد.
نوع آلومینیومی این دستگاه برای دوخت در اندازه بزرگ تر و عرض بیشتر به کار می رود.
از این دستگاه در منزل، مشاغل خانگی، فروشگاه ها، عطاری ها و رستوران ها برای انواع بسته بندی می توان استفاده کرد و کاربری آن بسیار آسان می باشد.
دستگاه های دوخت پلاستیک دستی در عین قیمت پایینی که دارند طول عمر آن ها زیاد می باشد به شرط آن که در استفاده از آن مراعات شود و زیاد به دستگاه فشار نیاید و در این صورت امکان خراب شدن یا سوختن المنت دستگاه وجود دارد که آن هم با هزینه کمی تعمیر یا تعویض می گردد.

طول عمر دستگاه دوخت پلاستیک دستی بسته بندی

تفاوت دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک و شیرینگ

دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک و دستگاه شیرینگ هر دو در انواع مختلفی با ابعاد کوچک یا بزرگ ساخته می شود و اساس کار هر دوی آن ها بسته بندی به وسیله گرم شدن و حرارت دستگاه می باشد.
اما وظیفه و نوع عملکرد این دو دستگاه با هم متفاوت می باشد.
دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک عمل دوخت درب بسته بندی ها را به صورت خطی انجام می دهد، ولی دستگاه شیرینگ عمل دوخت بسته بندی های بزرگ و کلی را به صورت گرم کردن کل پلاستیک و پرس آن به دور محصول انجام می دهد.
دستگاه های  شیرینگ معمولا بزرگ تر از دستگاه های دوخت پلاستیک می باشند و در دو نوع تونلی و کابینی تولید می شوند، بسته بندی ها برای پرس شدن در این دستگاه باید کامل داخل دستگاه قرار بگیرند و از آن عبور داده شوند.
اما دستگاه های دوخت پلاستیک فقط درب بسته بندی بر روی دستگاه قرار می گیرد و به یکدیگر می چسبد.

تفاوت دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک و شیرینگ

 

خرید دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم به صرفه است؟

طبیعتاً قیمت هر دستگاه دست دومی از دستگاه نو کمتر می باشد و تقریبا نصف قیمت است و خرید دستگاه های دست دوم به علت ارزان بودن و افت قیمت دارای صرفه اقتصادی می باشد.
اما نکته ای که در خرید دستگاه های دست دوم از جمله دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم رعایت کرد مقدار کارکرد دستگاه و سالم بودن آن می باشد. کسانی که با این دستگاه ها آشنایی کافی ندارند بهتر است برای خرید حتما از نظر و راهنمایی افراد خبره استفاده نمایند و دستگاه را از محل و مراکز معتبر خریداری نمایند.
دستگاه های دست دوم قبل از خرید حتما باید تست شود و به فرسودگی تمام قطعات آن نیز توجه نمود، یا مهلتی را برای تست و پس دادن دستگاه در نظر گرفت. البته در مورد دستگاه های دوخت دستی که ظریف تر و ارزان تر می باشد خریدن دستگاه نو عاقلانه تر و به صرفه تر می باشد.

خرید دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم به صرفه است؟

 

ساخت دستگاه دوخت پلاستیک خانگی در ایران با کیفیت مناسب

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی شامل انواع دستگاه های دوخت دستی و ساده می شوند که ابعاد آن ها کوچک بوده و به راحتی حمل و نقل می شوند و به صورت رومیزی و در هر فضایی ازآن ها می توان استفاده کرد.
این دستگاه ها در عین کوچک و ساده بودن کارایی زیادی داشته و برای پرس درب انواع بسته بندی به کار می روند و به غیر از منازل در فروشگاه ها و کارگاه های کوچک و عطاری ها نیز آن را می توان به کار برد.
سرعت این دستگاه ها به سرعت عملکرد اپراتور آن بستگی دارد.
ساخت دستگاه دوخت پلاستیک خانگی در انواع و ابعاد مختلف در ایران صورت می گیرد و دستگاه های تولید شده داخلی از بهترین جنس قطعات ساخته شده و کیفیت بالایی دارند.
دوام و استحکام دستگاه های دوخت ایرانی بسیار عالی می باشد و تمامی دستگاه ها از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

ساخت دستگاه دوخت پلاستیک خانگی در ایران با کیفیت مناسب

 

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی نیازمند اپراتور است؟

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی یکی از دستگاه های دوخت حرارتی می باشد که در دو نوع افقی و عمودی تولید می شود.
از دستگاه دوخت عمودی برای دوخت و پرس درب بسته بندی هایی مثل خیار شور یا زیتون که اگر افقی بر روی دستگاه قرار بگیرد امکان ریختن آن وجود دارد استفاده می شود و بسته بندی به صورت عمودی بر روی دستگاه قرار می گیرد.
برخی از انواع دستگاه ریلی مجهز به تاریخ زن نیز می باشند و در حین پرس تاریخ تولید و انقضا به رنگ های مختلف نیز بر روی بسته بندی درج می گردد.
برای کار با دستگاه دوخت پلاستیک ریلی به یک اپراتور نیاز است تا دستگاه را روشن کرده و تایمر سرعت و تنظیم حرارت دستگاه را با توجه به نوع فیلم بسته بندی تنظیم نماید و پس از بسته ها را یکی یکی بر روی ریل دستگاه قرار داده تا درب آن ها پرس گردیده و پلمپ گردد.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی نیازمند اپراتور است؟

 

قیمت دستگاه دوخت پلاستیک دستی رومیزی در اصفهان

اصفهان یکی از مراکز تولید کننده ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه دوخت پلاستیک می باشد که آن رابه سراسر کشور عرضه می دارد.
دستگاه های دوخت تولید شده بسیار متنوع می باشند و در انواع مختلف صنعتی و خانگی با ابعاد گوناگون ساخته و عرضه می گردند . این دستگاه ها از قطعاتی با کیفیت بالا و دوام مناسب تولید شده اند و بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند.
قیمت دستگاه دوخت پلاستیک اصفهان بسیار مناسب و ارزان می باشد و در مقایسه با دستگاه های خارجی در عین داشتن کیفیت مشابه و قیمتی بسیار ارزان تر خرید آن ها بسیار به صرفه می باشد.
برای مشاهده قیمت انواع دستگاه های دوخت رومیزی، دستی و صنعتی در اصفهان می توانید به سایت اینترنتی دستگاه ها مراجعه نموده و کلیه مدل های دستگاه های موجود به همراه قیمت و جزئیات آن ها را مشاهده نمایید.

قیمت دستگاه دوخت پلاستیک دستی رومیزی در اصفهان

 

تعمیر و نگهداری صحیح از المنت دستگاه دوخت پلاستیک

قسمت اصلی و مهم در دستگاه های دوخت پلاستیک المنت می باشد چرا که دستگاه های دوخت پلاستیک به وسیله گرما و حرارت دو لبه پلاستیک را به یکدیگر چسبانده و پرس می نمایند که این گرما به وسیله المنت دستگاه تامین می گردد.
المنت دستگاه دوخت پلاستیک بیشتر از نوع میله ای بوده البته در انواع دستگاه ساده و رومیزی که از یک سیم دارای مقاومت الکتریکی تشکیل شده است که دور یک میله استوانه ای نارسانا پیچیده شده است.
توان های المنت ها با یکدیگر متفاوت می باشد.
برای نگهداری صحیح از المنت دستگاه باید زیاد به آن فشار نیاورده و در مواقعی که نیاز به دستگاه  نداریم دستگاه خاموش باشد.
المنت دستگاه های دوخت را در صورت خراب شدن می توان تعمیر نمود و سیم پیچی آن را عوض کرد یا اینکه به طور کلی المنت دستگاه  را عوض نمود.
در بیشتر دستگاه های دوخت هنگام خرید یک المنت یدکی نیز همراه با آن عرضه می گردد.

تعمیر و نگهداری صحیح از المنت دستگاه دوخت پلاستیک

طرز کار با دستگاه دوخت پدالی

یکی از دستگاه های دوخت پلاستیک که در صنایع مختلف و فروشگاه ها برای پرس بسته بندی های مختلف از آن استفاده می شود دستگاه دوخت پدالی می باشد که این دستگاه خود در انواع مختلف چدنی و المنتی می باشد و دارای مدل های تک فک یا دو فک است.
طرز کار با این دستگاه بسیار ساده می باشد و پس از به برق وصل کردن و گرم شدن دستگاه کافی است درب بسته بندی را بین فک دستگاه قرار داده و دو لبه آن را بر روی هم گذاشته و با فشار دادن پدال دستگاه توسط دستگاه دو لبه بسته به سرعت و تمیز به همدیگر چسبیده و پلمپ می گردد.
به وسیله این دستگاه می  توان انواع پلاستیک و نایلون و فویل را بسته بندی نمود و عرض دوخت و اندازه دوخت نیز با توجه به نوع دستگاه متفاوت می باشد که اندازه دوخت در این دستگاه ها از 30 سانتیمتر تا 120 سانتیمتر می باشد.

طرز کار با دستگاه دوخت پدالی

 

فروش اینترنتی دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و صنعتی

دستگاه های دوخت پلاستیک در انواع مختلف علاوه بر اینکه توسط نمایندگی ها به صورت حضوری به فروش می رسد به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز در معرض فروش قرار می گیرند.
فروش اینترنتی دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و صنعتی با تسهیلات ویژه و قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.
برای خرید اینترنتی دستگاه ها می توانید در هر ساعت از شبانه روز به فروشگاه آنلاین مراجعه نموده و تصویر انواع دستگاه های دوخت را به همراه مشخصات و نوع کارکرد آن ها را به همراه قیمت در سایت مشاهده نمایید.
پس از اینکه دستگاه دوخت مورد نظر خود را با توجه به نیاز کاری خود انتخاب نمودید می توانید آن را سفارش داده و آدرس پستی و شماره تماس خود را وارد نمایید. کلیه دستگاه های دوخت موجود در سایت فروش دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند و از بهترین جنس قطعات اولیه ساخته شده اند.

فروش اینترنتی دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و صنعتی