دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم

دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم خانگی با صنعتی، تفاوتش در برق تک فاز با سه فاز، سرعت دستگاه، حجم بیشتر هوای مصرفی است. برای کار در منزل، مغازه، خانه و فروشگاه جهت بسته بندی محصولاتی چون حبوبات، خشکبار و غلات می باشد.

ماشین آلات بسته بندی در کشور ما ایران

در کشور ما ایران، بعد از انقلاب با رشد بسیار عظیم در زمینه علوم فنی تخصصی، شاهد ساخت انواع دستگاه بسته بندی توسط شرکت های داخلی شدیم.

البته در آغاز به صورت مهندس معکوس این امر شکل گرفت، ولی در نهایت شاهد ساخت دستگاه بسته بندی حبوبات های پیشرفته از جمله دو توزین، چهار توزین و ده توزین هستیم.

خرید دستگاه حبوبات بسته بندی

دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین چیست؟

دستگاهی که دارای دو بخش هماهنگ وزن کشی جدا از هم می باشد، دستگاه دو توزین می گویند.

کلمه توزین به معنی وزن کردن است و دو توزین یعنی دارای 2 باسکول یا لودسل می باشد.

این دستگاه مناسب محصولات برای بسته بندی با اوزان 20 گرمی تا 2000 گرمی می باشد.

اگر می خواهید از اوزان 2 کیلوگرمی تا 50 کیلوگرمی را بسته بندی نمایید، دستگاه بسته بندی تک توزین اتوماتیک را توصیه می نماییم.

دستگاه تک توزین بسته بندی

دستگاه بسته بندی دو توزین اتوماتیک چیست؟

دستگاه بسته بندی دو توزین اتوماتیک و تفاوتش با دستگاه نیمه اتوماتیک در نیاز نبودن به اپراتور برای بخش دوخت دستگاه است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در واقع یک دستگاه تمام اتوماتیک سرعت کاری بسیار بالاتر و کارایی بسیار راحت تری نسبت به نیمه اتوماتیک دارد.[/box]

امروزه دیگر شرکت های مختلف بسته بندی، خود را مکلف می دانند که کاملا تمام اتوماتیک کار کنند.

این در حالی است که دستگاه های بسته بندی نیمه اتوماتیک به عنوان دستگاه پرکن به کار می روند و برای بسته بندی های سنگین تر مانند گونی، کیسه و کارتن کاربرد دارند.

دستگاه بسته بندی دو توزین اتوماتیک

انواع محصولات مناسب دستگاه بسته بندی خانگی

  • حبوبات
  • خشکبار

حبوبات و خشکبار بهترین محصولات شناخته شده برای دستگاه های بسته بندی خانگی هستند.

دستگاه های بسته بندی خانگی انواع مختلفی مانند دستگاه دوخت ریلی، دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی، دستگاه بسته بندی تک توزین و در نهایت دستگاه بسته بندی دو توزین خانگی یا مناسب کار های کوچک با ارتفاع کمتر از 3 متر می باشد.

در واقع امری که ما به آن ها دستگاه بسته بندی خانگی می گوییم به دو دلیل زیر است:

  • قیمت ارزان تر
  • ارتفاع کمتر

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]وگرنه یقین داشته باشید که دستگاه بسته بندی صنعتی سرعت کار و نتیجه نهایی بالاتری را از خود نشان خواهد داد.[/box]

چرا دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی بخریم؟

عمدتا مشتریان دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی، کسانی هستند که در بازار شهر و یا استان خود، توانسته اند برند خود را جا بیاندازند و امروز با کمبود نیرو جهت بسته بندی حبوبات، خشکبار و یا هر محصول گرانولی دیگری نظیر غلات مواجه هستند.

بنابراین اگر می خواهید با قدرت بیشتری اقدام به تامین نیاز مشتریان خود در زمینه محصولات بسته بندی نمایید، توصیه می کنیم حتما از دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم یا نو اطلاعات بیشتری پیدا نمایید.

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]دنیای امروز آنچنان با سرعت به پیش می رود که اگر فکری برای رساندن خود به دنیا نکنید، قطعا شکست خواهید خورد.[/box]

دستگاه بسته بندی حبوبات مینی

آیا خرید دستگاه بسته بندی دو توزین دست دوم داشته باشیم؟

به سه صورت این کار را توصیه می کنیم:

  • تخصص در شناخت کارایی دستگاه دست دوم
  • مشورت با کارشناس برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم
  • دستگاه دست دوم مورد تایید سایت پکینگ ماشین

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]اگر تخصصی در زمینه خرید دستگاه بسته بندی دست دوم حبوبات ندارید، به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم خرید نمایید.[/box]

پیشنهاد ما این است که دستگاه بسته بندی حبوبات نو خریداری کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی دو توزین حبوبات

یک شرکت سازنده دستگاه بسته بندی حبوبات باید بتواند در صفحات رسمی خود، مشخصات کلی دستگاه هایش را ارائه دهد:

  • برق مصرفی: 380 ولت _ سه فاز
  • توان: 3.5 کیلووات
  • طول: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 240 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • تعداد بسته در دقیقه: 15 الی 25 بسته
  • وزن بسته ها: 20 گرم الی 2000 گرمی

دستگاه بسته بندی دو گرمی چیست؟

به دستگاهی که قابلیت بسته بندی در اندازه های دو گرم تا 6 گرمی که معمولا به عنوان دستگاه بسته بندی چای در بازار شناخته می شود، را داشته باشد، دستگاه بسته بندی دو گرمی می گویند.

برخی محصولات مانند زعفران و انواع دمنوش ها و چای های میوه ای، نیاز است که ارزان قیمت تر تمام شوند.

البته این موضوع تنها به دمنوش ها نمی رسد و نیاز است که محصولاتی مانند انواع ادویه جات تک نفره مانند لیست زیر قابلیت زیر را داشته باشند:

  • فلفل
  • آویشن
  • نمک
  • سماق

اگر دقت کنید بسته بندی های شان بسیار کوچک است و به این مدل دستگاه ها که این قابلیت را از خود نشان می دهند، دستگاه بسته بندی ساشه گویند.

دستگاه بسته بندی ساشه تفاوت عمده ای با دستگاه های بسته بندی دیگر دارد.

نمی توان آن را برای کار های دیگری از جمله بسته بندی های بالای 100 گرمی استفاده کرد، چرا که فک دوخت آن بسیار کوچک است و توان این کار را ندارد.

البته امروزه انواع دستگاه های بسته بندی دو گرمی ساشه مایعات نیز ساخته می شود که فیلم آن را در پایان این مقاله برا2628ی تان قرار می دهیم تا بتوانید به راحتی از آن دیدن نمایید و با نحوه کار آن تا حدودی آشنا شوید:

کاربرد دستگاه بسته بندی یک گرمی

دستگاه های بسته بندی انواع و اقسام بسیار مخلتفی دارند و مدل بسته بندی یک گرمی برای انواع ادویه جات بسیار کاربرد دارد.

شرکت های بسیاری هستند که سعی می کنند در زمینه ارائه انواع دستگاه های بسته بندی شروع به فعالیت کنند و یک دستگاهی خریداری نمایند که بتواند نیاز شان را در این زمینه تامین نماید.

دستگاه یک گرمی را اگر بخواهیم معرفی کنیم، خوشبختانه هم قیمت ارزان تری نسبت به دستگاه های صنعتی می باشد و همچنین می تواند نیاز مشتریان را در این زمینه به صورت کامل برای انواع رستوران ها رفع نماید.

یکی از محصولاتی که برای بسته بندی یک گرمی بسیار کاربرد دارد، برای زعفران است.

زعفران به صورت یک گرمی و یا مثقالی باید بسته بندی شود.

بسته بندی یک گرمی

عکش دستگاه بسته بندی یک گرمی زعفران

در این بخش می خواهیم عکس دستگاه بسته بندی زعفران را قرار دهیم تا از این طریق بتوانید به سادگی با شکل ظاهری دستگاه آشنا شوید.

در آینده مشخصات فنی دستگاه را نیز برای تان قرار می دهیم، اما اگر خواستید زودتر اطلاع پیدا نمایید کافی است از طریق برگه ارتباط با ما، تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بسته بندی زعفران

کار در منزل بسته بندی برای خانم ها

چه کار هایی در منزل وجود دارد که خانم های خانه دار بتوانند به راحتی با خرید ماشین آلات خانگی برای کار بسته بندی در خانه به آن ها اقدام نمایند؟

بسته بندی حبوبات و خشکبار را که در بالا توضیح دادیم، بسیار مناسب می باشند و به راحتی شما می توانید با خرید این ماشین آلات اقدام به گرفتن سفارش و عرضه محصولات بسته بندی شده تمیز به فروشگاه های نزدیک محل خودتان نمایید.

امروزه کمبود محصولات سورت شده تمیز کاملا حس می شود و این موضوع خودش نیاز به عرضه محصولات بسته بندی را بسیار بیش از پیش کرده است.

کار در منزل بسته بندی

کار های دیگر بسته بندی در منزل

یک سری کار های دیگری هم وجود دارد که اگر دوست نداشتید می توانید آن ها را انجام دهید.

  • بسته بندی جوراب در منزل که بسیار کار راحتی است. کافی است که جوراب را فله ای خریداری و در بسته بندی قرار دهید و با قیمت خوب به بازار عرضه نمایید.
  • بسته بندی لوازم التحریر کودکان: یکی دیگر از کار هایی که مناسب می باشد که یک زن خانه دار انجام دهد، خرید چندین مدل مختلف لوازم التحریر و بسته بندی های شکیل آماده به مدارس و یا خانواده ها می باشد که از یک کیف شسته رفته بسیار بیشتر استقبال می نمایند تا اینکه خودشان بخواهند آن ها را جدا جدا تهیه نمایند.
  • بسته بندی شکلات: بسته بندی های شکلات یا شکلات پیچ یکی دیگر از کار های راحت هست که به سادگی می توانید شکلات فله ای خریداری و سپس در بسته بندی های مخصوص به خود قرار دهید و با افزایش حداقل 300% قیمت به بازار مصرف عرضه نمایید.
  • بسته بندی لوازم بهداشتی: بسته بندی لوازم بهداشتی شامل پوشاک مردانه و زنانه می شود که تنوع بسیار زیادی در بسته بندی های آن ها می توان یافت.

بسته بندی شکلات در منزل