فروش دستگاه سورتینگ گندم ظرفیت ۷ تن

 

دستگاه سورتینگ گندم ظرفیت ۷ تن

 

فروش دستگاه سورتینگ گندم ظرفیت ۷ تن در تمامی شهر های ایران انجام می شود. این دستگاه جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین بوجاری است که در بازار موجود است. چند ویژگی دستگاه سورتینگ گندم باعث شده نسبت به بوجاری برتری پیدا کند که در ادامه توضیح داده شده است.

 

 

ویژگی های دستگاه سورتینگ گندم ظرفیت ۷ تن

برای جداسازی ناخالصی ها و سایز بندی دانه ها در ساخت این دستگاه لیزر استفاده شده است، لیزر ها قابلیت دیدن تمام اجزای موجود در محصول را دارند و حتی کوچکتری ناخالصی را جدا می کنند.

به کار بردن لیزر اپتیک باعث شده دقت و کیفیت کار به حداکثر برسد و درصد خطا نیز به حداقل کاهش پیدا کند. بنابراین این ویژگی برای تولید کنندگانی که به فکر رقابت در بازار هستند بسیار کاربردی است.

الودگی صوتی کم: در کارخانه ها و خطوط تولید و بسته بندی گندم سرو صدای زیادی شنیده می شود، دلیلش این است که از دستگاه های مکانیکی استفاده می شود. اما دستگاه های تمام الکترونیکی مثل سورتینگ سر و صدا ها وجود ندارد.

پاک کردن تناژ بالا در کوتاهترین زمان: این نوع دستگاه سورتینگ گندم تناژ نسبتا بالایی را سورت می کند. همان طور که گفته شد ظرفیت آن هفت تن است و نسبت به سایر دستگاه ها کار بسیار سریعی دارد اما سرعت دستگاه قابل تنظیم نیز می باشد.

تغییر محصول: این دستگاه می تواند علاوه بر گندم سایر محصولات گرانولی مثل حبوبات، انواع غلات، تخمه، آجیل و هر نوع خشکباری را سورت کند. اگر خواستید نوع محصولی را که سورت می کنید تغییر دهید باز هم می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه سورتینگ گندم

دستگاه سورتینگ گندم چه عملکرد هایی دارد؟

این نوع ماشین سورت هم کار پاک کردن ناخالصی ها و هم طبقه بندی و سایز بندی محصولات را انجام می دهد. دانه های آفت زده و سوراخ را از سالم ها تفکیک می کند و تمام موادی که غیر از گندم وجود دارد را جدا می کند. از ریز ترین ناخالصی گرفته تا درشت ترین آن ها مثل ساقه و پوسته ی گندم، سنگ ریزه، شن و چوب در نهایت جدا می شوند.

دستگاه سورتینگ گندم