قیمت دستگاه دوخت ریلی افقی جهت نایلون پلاستیک

قیمت دستگاه دوخت ریلی افقی جهت پلاستیک

دستگاه دوخت ریلی افقی نایلون پلاستیکی یکی از انواع دستگاه های پرکاربرد در زمینه ی بسته بندی مواد غذایی گرانولی مثل حبوبات و آجیل، پودری، کود ها، قطعات مختلف است. دستگاه دوخت نایلون پلاستکی امکان بسته بندی انواع مختلفی از مواد و وسایل را فراهم میکند.

انواع دستگاه دوخت ریلی

  • دستگاه دوخت ریلی پایه دار
  • دستگاه دوخت ریلی رو میزی
  • دستگاه دوخت ریلی ساده
  • دستگاه دوخت ریلی عمودی
  • دستگاه دوخت ریلی با تاریخ زن
  • دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز

در مدل عمودی محصول پس از اندازه گیری بر اساس حجم با وزن وارد پوشش پلاستیکی می شود و در پلاستیک با حرارت دوخت زده می شود.
در واقع بسته ها به صورت عمودی پشت سر هم به پایین حرکت می کنند.
این مدل سایز بزرگتری دارد و بیشتر در کارخانه ها یا کارگاه های صنعتی استفاده می شود.
دستگاه دوخت ریلی تاریخ زن پس از بسته بندی کردن بسته ها روی پوشش آن ها تاریخ تولید و انقضای محصول را درج میکند.
این دستگاه از نظر هزینه ای کمی گرانتر از سایر مدل هاست و به علت اینکه نایلون پلاستیک پوششی است که قابلیت بسته بندی طیف گسترده ای از مواد را دارد در بسیاری از کارگاه ها و حتی در منازل به کار گرفته می شود.

انواع دستگاه دوخت ریلی

قیمت فروش دستگاه دوخت ریلی افقی

یکی از دوستان ما که در زمینه ی تولید حبوبات فعالیت می کند پس از یک سال استفاده از دستگاه دوخت دستی دستگاه دوخت ریلی افقی خریداری کرد.
او می گفت دستگاه دوخت ریلی با سرعت و کیفیت بیشتری بسته بندی پلاستیک را انجام می دهد.
دستگاه های دوخت ریلی در اکثر موارد برای دوخت دو نوع پوشش از قبیل پلاستیک و آلومینوم به کار میرود.
که غالبا پلاستیک به دلیل ارزان بودن، وزن کمتر، و قابلیت بسته بندی بسیار از مواد و وسایل بیشتر استفاده میشود.
این دستگاه با ابعاد مناسبی که دارد گزینه ی مناسبی برای بسته بندی در کارگاه های صنعتی و در منازل است.
طرز کار با دستگاه دوخت ریلی افقی بسیار اسان است.
پس از وصل کردن به برق، نایلون پلاستیکی در روبه روی دهانه ی دستگاه قرار داده میشود تا با حرارت مناسب دوخته شود.
این دستگاه یک دستگاه عمری است و میتواند تا مدت های زیادی بسته بندی انواع محصولات را انجام دهد.
برای اطلاع گرفتن از قیمت دستگاه می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید تا به سوالات شما در مورد خصوصیات دستگاه و همچنین قیمت آن در شعبه ی ما پاسخ داده شود.

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی چیست؟

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی، ترانس دارد؟

ترانس از  بخش های اصلی در دستگاه های دوخت پلاستیک می باشد که دارای المنت می باشند و با کاهش یا افزایش ولتاژ برق ورودی به ولتاژ مورد نیاز و با کمک المنت نیروی گرمایی لازم برای دستگاه را تولید می نماید.
دستگاه دوخت ریلی که یکی از دستگاه های پر سرعت پرس پلاستیک می باشد و به وسیله آن می توان انواع بسته های محصولات با جنس هاس سلفون و متالایز را پرس نمود.
اما این دستگاه فاقد ترانس می باشد و تنها با المنت کار می کند.
دستگاه دوخت ریلی بعد از روشن کردن ظرف چند دقیقه  گرم شده و برای زدن دوخت آماده می گردد.
درجه حرارت دستگاه را نیز با توجه به جنس نایلون بسته بندی می توان تنظیم نمود.
این دستگاه به دلیل سرعت بالا و کارایی ساده مورد استقبال شرکت های تولیدی قرار گرفته و از انواع پیشرفته دستگاه پرس پلاستیک محسوب می شود که خود دارای مدل های مختلفی می باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی، ترانس دارد؟      

کاربرد غیر صنعتی دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی

دستگاه های دوخت ریلی در دو نوع دستگاه دوخت ریلی عمودی و دستگاه دوخت ریلی افقی تولید و عرضه می گردند.
این دستگاه با توجه به غلتک هایی که داشته  و بسته در بین فک ها حرکت می نماید به دستگاه ریلی معروف می باشند و در مورد بسته بندی های بزرگ نوار نقاله نیز به حرکت بسته در بین فک دستگاه کمک می نماید.
دستگاه های دوخت ریلی افقی و عمودی در دو مدل صنعتی و خانگی تولید می شوند که دستگاه های خانگی معمولا به صورت اتوماتیک نبوده و دستی عمل می نمایند به صورتی که بسته با دست بین فک دستگاه هدایت می گردد این دستگاه ها کوچک و به طور رومیزی تولید می شوند .
به وسیله دستگاه های خانگی ریلی می توان انواع حبوبات، خشکبار، نان و مواد غذایی را در منزل یا مشاغل خانگی بسته بندی نمود و با توجه به سرعت کمتری که در تولید دارند کاربرد های غیر صنعتی دارند.

کاربرد غیر صنعتی دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی

مدل و کیفیت دوخت  پلاستیک با دستگاه بسته بندی ریلی

دستگاه های دوخت ریلی یکی از دستگاه های مجهز پرس پلاستیک می باشند که قابلیت های متفاوتی دارند از جمله اینکه سرعت دستگاه قابل تظیم بوده و می توان این بسته را به تاریخ زن نیز مجهز نمود ، برخی از انواع دستگاه های ریلی دارای سیستم تزریق گاز ازت نیز می باشند.
دستگاه دوخت پلاستیک ریلی توانایی دوخت انواع نایلون پلاستیک، سلفون، ترسبافون و فویل آلومینیوم را دارا می باشد و با قدرتی که دارد دوخت های محکم و غیر قابل نفوذی از خود بر جای می گذارد.
دستگاه دوخت ریلی معمولا دوخت صاف یک سانتیمتری را می زند و در برخی مواد غلتک هایی که بر روی دستگاه قرار داده می شود نوع دوخت دیگر را بر روی آن پیاده می کند.
نوع دوخت این دستگاه نیز حرارتی می باشد و با گرمای تولید شده در فک دو لبه بسته به خوبی به هم می چسبد.
عرض دوخت در دستگاه های ریلی متغیر و گاهی تا 10 تا 12 میلیمتر نیز می رسد.
گرمای دستگاه نیز با توجه به ضخامت جنس بسته بندی قابل کنترل بوده و تنظیم می گردد.

مدل و کیفیت دوخت  پلاستیک با دستگاه بسته بندی ریلی

نوار نقاله دستگاه بسته بندی ریلی تحمل چه وزنی دارد؟

نوعی از دستگاه های دوخت پلاستیک ریلی برای دوخت کیسه های بزرگ به کار می روند، کیسه ها در این دستگاه بر روی نوار نقاله قرار گرفته و با سرعت تنظیم شده کیسه بر روی نوار حرکت می نماید تا از بالا لبه بسته بندی پرس گردد.
نوار نقاله با توجه به نوع دستگاه بسته بندی ریلی تحمل وزن های مختلفی را دارد می باشد در انواع دستگاه های رومیزی نوار نقاله تا 5 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل نماید.
اما دستگاه های دوخت ریلی صنعتی تحمل وزن کیسه هایی تا 25 کیلوگرم را دارند و به راحتی می توانند این کیسه ها را با سرعت مطلوب برای دوخت حرکت دهند.
سرعت حرکت نوار نقاله تا 16 متر دقیقه می باشد.
برای خرید دستگاه مناسب با انواع بسته بندی خود می توانید به سایت آنلاین فروش دستگاه ها مراجعه نموده و مشخصات فنی دستگاه ها را مشاهده نموده و با توجه به نیاز کاری خود دستگاهی ایده آل را انتخاب و خریداری نمایید.

تفاوت دستگاه دوخت بسته بندی نایلون پدالی و ریلی

همانطور که می دانید انواع دستگاه بسته بندی نایلون انواع متعددی دارند که شامل دستگاه دوخت پدالی نایلون، دستگاه دوخت ریلی، دستگاه دوخت ساده دستی، دستگاه پرتابل و دستگاه های پنوماتیک می شوند.
اساس کار تمامی این دستگاه دوخت حرارتی و بسته بندی انواع پلاستیک می باشد اما از لحاظ جزئیات کار با هم متفاوت می باشند.
دستگاه دوخت پدالی المنتی می باشند و وقتی پدال آن ها فشار داده شود ترانس به کار می افتد و چند ثانیه طول می کشد تا پرس دستگاه با فشار اهرم دستگاه انجام شود.
اما دستگاه های دوخت ریلی دارای پدال نبوده و نیازی به فشار از طرف فک دستگاه ندارند بلکه دستگاه های ریلی دارای غلتک هایی می باشند که بسته در بین آن ها حرکت می نماید.
معمولا سرعت دوخت دستگاه های ریلی بیشتر بوده و ظرفیت تولید بیشتری دارند، از لحاظ قیمت نیز دستگاه های دوخت ریلی گرانتر بوده و بیشتر در موارد صنعتی و کارخانه ها به کار برده می شوند.

تفاوت دستگاه دوخت بسته بندی  نایلون پدالی و ریلی