قیمت دستگاه سورتینگ چای با ظرفیت 1 تن
نام دستگاه سورتینگ لیزری نامی اشتباه است که به غلط بر روی این مدل دستگاه ها نهاده اند. بلکه به آن ها اپتیک یعنی چشمی می گویند که تمامی ناخالصی های محصول را توسط دوربین های خود شناسایی و تفکیک می کنند. برای محصول چای با ظرفیت 1 تن در روز نیز ساخته می شود.

تاثیر دستگاه سورتینگ چای در یک کارخانه

امروزه دستگاه سورتینگ چای با ظرفیت های متفاوتی از 200 کیلوگرم تا 1 تن در بازار ساخته می شود.

دستگاه 200 کیلوگرمی ما به دلیل اینکه کوچک است به مدل مینی یا خانگی نیز شناخته می شود.

مسئله اصلی در استفاده از دستگاه سورتینگ چای این است که باید مد نظر داشته باشید که همین دستگاه مینی شاید در نهایت برای چای 200 کیلوگرم را پاک نماید، اما برای حبوبات به دلیل گرانولی بودن محصول، می تواند تا 3 تن در روز تمیز کند.

قیمت دستگاه سورتینگ چای با ظرفیت 1 تن

 

مزیت دستگاه سورتینگ چای اپتیک

برخی دوستان سوال می کنند که مزیت دستگاه سورتینگ چای چیست؟

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آیا می توان آن را جایگزین مناسبی برای دستگاه بوجاری چای که به صورت مکانیکی این کار را انجام داده، ولی همیشه دچار مشکلاتی نظیر داشتن آشغال های کوچک در چای است، داشته باشیم؟[/box]

در جواب این سوال می توان گفت که بهترین دستگاه برای دستگاه بوجاری چای، همین دستگاه سورتینگ است که مو را از ماست بیرون می کشد.

در واقع کار این دستگاه سورت کردن توسط دو دوربین بسیار قوی است که تشخیص دهنده تمامی رنگ ها و سایز های مختلف محصول می شوند.

شما به راحتی توسط این محصول می توانید بدون نیاز به هیچ گونه کارگری برای پاک کنندگی چای، تمامی آنچه که می خواهید به عنوان محصول خوب و بد از محصول جدا نمایید.

کیفیت کار این دستگاه آنقدر بالا است که برای کارخانه جات چای و برنج در شمال، مدیران آن بسیار سفارش می دهند.

امروزه دستگاه سورتینگ را اگر کسی بخرد در کمترین زمان به بیشترین بازدهی در زمینه مالی خواهد رسید.

دستگاه سورتینگ چای اپتیک

سورت چای توسط دستگاه کالر سورتر

دستگاه کالر سورتر نام دیگری است که برای دستگاه سورتینگ چای برگزیده شده است.

سورتر چای برای هر کارخانه ای که در آن دستگاه بسته بندی چای وجود داشته باشد، یک نیاز است مگر اینکه چایی که خریداری می شود، کاملا سورت و تمیز شده باشد.

امروزه کارخانه جات در سطوح بسیار کلانی در این زمینه فعالیت دارند و انواع چای را به بازار عرضه می کنند.

امکان دارد که انواع چای با یکدیگر به هر دلیلی مخلوط شود و به همین دلیل نیاز اساسی یک تولید کننده این است که بتواند در بهترین حالت، محصولاتش را بسته بندی و به بازار مصرف عرضه نماید.

قطعا اگر محصولات به صورت تمام رنگ یک دست باشند، مشتریان بسیار بیشتری را جذب خود خواهد نمود و مابقی کارش که کیفیت محصول است، خود امر مهمی به شمار می آید.

قیمت دستگاه سورتینگ چای چند است؟

قیمت دستگاه سورتینگ چای بر اساس اینکه چند کاناله باشد متفاوت است.

در مورد قیمت گذاری روی سورتر چای با توجه به قیمت روز دلار و همچنین کیفیت کار دستگاه، می توان مشخص نمود که کدام یک از دستگاه ها برای این کار مناسب تر است.

امروزه شما باید به دنبال دستگاه با کیفیت کار عالی باشید و اصلا تصور نکنید که دستگاه با قیمت ارزان می تواند نیاز شما را در این زمینه کاملا مرتفع نماید.

به همین دلیل قبل از خرید دستگاه، با فروشنده یا سازنده طی نمایید که دستگاه با کیفیت و با قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

جذابترین قیمت های روز را می توانید توسط تماس با ما متوجه شوید، جذابیت این قیمت ها، میزان مناسب بودن آن ها است.

خط فرآوری چای شامل چه دستگاه هایی می شود؟

حال که در مورد دستگاه های سورتینگ صحبت کردیم، می خواهیم کمی هم در مورد دستگاه های مورد نیاز برای آماده سازی چای و فروش آن به بازار صحبت کنیم.

یکی از مهم ترین این دستگاه ها، دستگاه چای خشک کن و یا مالش چای است که امروزه خوشبختانه به دست مهندسین ایرانی، مدل های خانگی آن نیز ساخته شده و کار ارائه چای به بازار توسط دستگاه سورتینگ خانگی + چای خشک کن خانگی قطعا، می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازار و فروش این محصول به صورت همگانی با قیمت تمام شده پایین تر داشته باشد.

خط فرآوری چای شامل چه دستگاه هایی می شود؟فیلم دستگاه خشک کن چای

 

فیلم دستگاه خشک کن چای که بتواند در ابعاد کوچک و با ظرفیت متناسب اقدام به خشک کردن چای از طریق سیستم مالشی نماید، برای تان قرار می گیرد تا با کمی از سیستم کاری یک کارخانه یا کارگاه فرآوری چای آشنا شوید.

محصولاتی که برای آنها دستگاه سورتینگ وجود دارد

  • برنج
  • کشمش
  • پسته
  • انواع تخمه مخصوصا جابنی
  • حبوبات
  • میوه جات مانند سیب، خیار، پرتقال و پیاز
  • مرکبات

می خواهیم قیمت هر کدام را بیاوریم و توضیح مختصری در مورد ظرفیت کاری هر کدام با توجه به این دستگاه بگوییم.

قیمت دستگاه سورتینگ برنج به همراه ظرفیتش

دستگاه سورتینگ خانگی برای برنج حداقل توانایی 300 الی 450 کیلوگرم را خواهد داشت که قیمت آن امروزه نزدیک به 100 میلیون تومان تمام خواهد شد.

دستگاه سورتینگ برنج

دستگاه سورتینگ کشمش به همراه قیمت

امروزه ما برآورد کرده ایم که دستگاه سورتینگ خانگی کاملا برای اکثریت که منظورمان بیش از 90% شرکت های تولید کننده و عرضه کننده محصولات مختلف است، می تواند برای محصول کشمش به راحتی 450 کیلوگرم را سورت نماید.

در زمینه کشمش، سورتینگ و سورت بر اساس رنگ بندی است و سایز بندی است که برای فروشندگان می تواند بسیار موثر باشد که فروش شان بسیار زیاد شود و افزایش قیمت بسیار بالایی در عرضه محصول شان به بازار های داخلی ایران و جهانی داشته باشند.

دستگاه سورتینگ کشمش

قیمت دستگاه سورتینگ حبوبات برای جداسازی ضایعات

دستگاه سورتینگ حبوبات که لیزری نیز نامیده می شوند، عمدتا برای سورت حبوبات در دو وجه به کار می رود:

  • سایز بندی
  • جداسازی ضایعات

ضایعات حبوبات یعنی رنگ بندی ها و شکستگی هایی که بر روی حبوبات مختلف مانند نخود، لوبیا، عدس و لپه وجود دارد، در حالی که اگر درون بسته بندی و یا فروش عمده فروشنده باشد، در آینده قطعا در کاهش مشتری هایش تاثیر به سزایی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که درست است، محصول عوض می شود، اما این دستگاه با تغییر برنامه که به شما مشتریان عزیز آموزش می دهیم، می توانید به راحتی با تغییر ایجاد شود و دستگاه کارش را به راحتی و سادگی به انجام برساند.

دستگاه سورتینگ حبوبات

قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات و میوه جات

مرکبات و میوه جات، به صورت کلی نوع سورتینگ شان با اجزا کوچک مانند ارزن تا پسته کاملا متفاوت می باشد و دستگاه های دیگری برای شان به کار می رود.

برای نمونه می توانید دستگاه سورتینگ پرتقال را مشاهده نمایید که به چگونه می تواند این کار را انجام دهد.

طرز کار این دستگاه ها کاملا متفاوت است و می خواهیم توضیح کوتاهی در مورد این دستگاه ها برای تان نام ببریم:

  • دستگاه های مکانیکی
  • دستگاه های سورتینگ به همراه عکس برداری دقیق
  • دستگاه سورتینگ حجمی
  • دستگاه سورتینگ وزنی

برای اکثریت محصولات مانند، سیب، پرتقال و لیموترش و یا حتی کیوی نیز می تواند یک مدل دستگاه به کار رود، در حالی که برای دستگاه خیار، مدل دیگری از دستگاه ها مورد نیاز می باشد.

قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات و میوه جات